Regulamin CreaDora Studio – Customizowanie Ubrań

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Regulamin jest integralną częścią umowy wykonania usługi customizacji ubrania zawieranej z Klientem.

2. Warunkiem zawarcia umowy wykonania usługi jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.

ZAMÓWIENIA

1. Zamówienia można składać w następujący sposób: – poprzez formularz na stronie internetowej studia – poprzez wiadomość prywatną na Instagramie lub Facebooku – drogą mailową – telefonicznie lub osobiście w studiu w Wałczu.

2. Warunkiem rozpoczęcia realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na jego weryfikację, opłacenie zamówienia całościowo lub w formie zaliczki, a także potwierdzenia wyceny przedstawionej przez studio. Studio potwierdza przyjęcie zamówienia e-mailem, telefonicznie lub tą samą drogą, którą były ustalane szczegóły.

3. Customizowanie ubrań jest wykonywane w 100% ręcznie w pracowni CreaDora Studio. Z tego względu mogą nieznacznie różnić się od projektu. Zdobienia, kolorystykę oraz wzór ustalamy na samym początku. Każda praca jest oryginalna i unikatowa stworzona dopiero na zamówienie.

4. Wycena zamówienia jest aktualna na moment zapytania, a ostateczna suma jest podawana do akceptacji drogą mailową lub telefoniczną po zatwierdzeniu szczegółów zamówienia i projektu.

5. Czas realizacji dekoracji jest ustalany indywidualnie i może ulec zmianie.

PŁATNOŚCI

1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności: tradycyjny przelew bankowy (nr konta na stronie) lub płatność przy odbiorze osobistym – gotówka.

2. Ceny przesyłek od CreaDora Studio do klienta są zależne od cenników firm kurierskich.

3. Warunkiem wydania towaru jest akceptacja projektu oraz zapłata za usługę i ewentualną przesyłkę.

4. Z uwagi, iż zamawiane produkty są wykonywane na podstawie specyfikacji podanej przez Klienta, Klient nie ma prawa do odstąpienia od umowy w myśl artykułu 38 pkt. 3 ustawy o prawach konsumenta. Co oznacza, że nie ma możliwości rezygnacji z indywidualnego projektu, jeśli jest już rozpoczęty. Nie ma także możliwości zwrotu personalizowanej rzeczy, o ile nie ma pomyłki w projekcie lub nie posiada ona widocznych wad wynikających z winy CreaDora Studio

WYSYŁKA

1. CreaDora Studio przyjmuje ubrania do customizacji po akceptacji projektu. Klient dostarcza przedmiot customizacji osobiście lub wysyła swoje ubranie (CreaDora Studio nie kupuje ubrań klientom) ustaloną firmą kurierską na wskazany przez CreaDora Studio adres (może być to adres studia lub wskazanego paczkomatu). Wysyłka jest na koszt Klienta.

2. CreaDora Studio odsyła customizowane ubranie za pośrednictwem Paczkomatów InPost lub Kuriera InPost lub udostępnia do odbioru osobistego w pracowni (po wcześniejszym umówieniu się).

3. Wysyłka odbywa się po zaksięgowaniu pełnej kwoty na koncie CreaDora Studio.

4. CreaDoraStudio nie odpowiada za opóźnienia w wysyłce spowodowane brakiem danych do wysyłki lub wpłaty we wskazanym terminie. Jeśli Klient spóźni się z wpłatą lub o niej zapomni – customizowane ubranie będzie czekało w pracowni CreaDora Studio do momentu uregulowania pełnej kwoty wcześniej ustalonej przez strony.

5. Czas wysyłki zależny jest od firmy kurierskiej, CreaDora Studio nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z pracy firmy kurierskiej.

6. CreaDora Studio nie odpowiada za ewentualne uszkodzenia powstałe w trakcie przesyłki.

OCHRONA PRYWATNOŚCI

1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.

2. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

1. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej CreaDora Studio (w tym zdjęć i opisów) bez pisemnej zgody Studia. Zabrania się kopiowania i powielania wzorów projektów.

ZWROTY

1. Z uwagi, iż zamawiane produkty są wykonywane na podstawie specyfikacji podanej przez Klienta, Klient nie ma prawa do odstąpienia od umowy w myśl artykułu 38 pkt. 3 ustawy o prawach konsumenta. Co oznacza, że nie ma możliwości rezygnacji z indywidualnego projektu, jeśli jest już rozpoczęty. Nie ma także możliwości zwrotu personalizowanej rzeczy, o ile nie ma pomyłki w projekcie lub nie posiada ona widocznych wad wynikających z winy CreaDora Studio.

PROCEDURA REKLAMACYJNA

1. Z uwagi na rękodzielniczy i artystyczny charakter produktów, różnice wynikające z indywidualnych ustawień urządzenia wyświetlającego Klienta (proporcje, kolor itp.) oraz drobnych odstępstw w kompozycji i użytych materiałów nie mogą być podstawą do reklamacji, zwłaszcza, jeśli Klient wyraził na nie wcześniej zgodę podczas projektowania.

2. Klient ponosi odpowiedzialność za jakość nadsyłanego ubrania. Jeśli CreaDora Studio uzna, że jakość ubrania uniemożliwia zdobienie odsyła je na koszt Klienta.

3. Za uszkodzenia ubrania podczas customizacji odpowiada CreaDora Studio.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

2. CreaDora Studio zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn, np. zmiany przepisów prawa (w szczególności prawa podatkowego), zmiany stosunków z dostawcami lub producentami, zmian technologicznych. Każdorazowa zmiana Regulaminu będzie wiążąca jedynie dla zamówień złożonych po dniu wejścia w życie nowej wersji Regulaminu.

 

Chętnie wyślę Twoją paczkę w każde miejsce na świecie. Cennik paczki ustalamy indywidualnie, ze względu iż korzystam z różnych przewoźników. W zależności od tego jak szybko potrzebujesz otrzymać swój produkt – dobierzemy odpowiedniego przewoźnika. Pamiętaj, że w różnych krajach obowiązują różne stawki celne. Nie odpowiadam za dodatkowe opłaty celne a do ich ewentualnego opłacenia zobowiązuje się Klient. Wartość zadeklarowana na paczce jest zawsze zgodna z rzeczywistą wyceną, którą ustalamy przy zamówieniu. Nie składaj zamówienia, jeśli nie zgadzasz się na pokrycie ewentualnych kosztów celnych.